
Mariona & Ramon
Ens vam casar el 8/8/20, en un moment on el Covid ens ha deixat viure un dels millors dies de les nostres vides. Són molt bons professionals i persones, et fan sentir especial aquest dia. Mireia a les fotos, així com Jordi i Eudald en els vídeos, s’adapten a tot i són molt agradables, són fantàstics. Les imatges de l’dron són espectaculars. Foto & Films, gràcies per formar part de nosaltres.





























