Es van casar el 21/05/2022
Júlia & Néstor
Estem molts contents i agraïts pel tracte i la feina rebuda!
Des del primer dia el Jordi ens va posar les coses molt fàcils i el tracte que hem rebut ha estat genial.
El dia del casament va ser una meravella!.
Sou uns cracks😎
Calitat del servei:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Relació calitat/preu:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Professionalitat:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Resposta:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Flexibilitat:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5