Es van casar el 21/06/2025
Clàudia & Júlia
Vam contractar els serveis de fotografia i vídeo pel nostre casament i no podem estar més contentes.
Des del primer dia va ser molt fàcil treballar amb el Jordi i l’Eva, grans professionals i molt propers.
Pel que fa al dia del Casament va anar tot rodat, van resoldre tots els dubtes que teniem i les fotos i els vídeos han quedat espectaculars a l’igual que els àlbums que ens han fet.
Només tenim paraules d’agraïment per haver-nos creat aquest record tan preciós d’un dia tan i tan especial i haver-ho fet tot tan fàcil i sobretot divertit!
Si us esteu pensant contractar els seus serveis jo no dubtaria ni un segon més!
Calitat del servei:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Relació calitat/preu:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Professionalitat:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Resposta:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Flexibilitat:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5