Es van casar el 30/06/2023
Belén & Santi
Estem molt contents d’haver triat Foto&Film per immortalitzar el nostre dia, es van adaptar des del primer moment a les nostres peticions i ens van fer sentir molt còmodes tant a nosaltres com als nostres convidats.
I què dir de les fotos…són espectaculars!!!
Els tornaríem a triar sense dubtar!
Gràcies per tot Eva i Jordi!!
Calitat del servei:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Relació calitat/preu:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Professionalitat:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Resposta:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Flexibilitat:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5