Es van casar el 04/10/2025
Mariona & Pol
Son un equip de 10.
Atents, propers, detallistes i molt molt molt professionals. En tot moment cuiden de cada detall i et fan sentir molt còmode.
Vam fer preboda, boda i postboda amb ells i és de les millors eleccions que vam fer per al nostre gran dia.
Els recomanem 100%, gracies a ells el nostre dia va ser més especial, i el que és millor… el podrem recordar per sempre!!!
Calitat del servei:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Relació calitat/preu:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Professionalitat:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Resposta:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5
Flexibilitat:
☆☆☆☆☆ Valorat 5 de 5